Volební léto začalo a koalice Spolu vyráží do ulic v netradičním stylu. Místo klasických billboardů nebo online reklam sází na něco osobnějšího – setkání tváří v tvář. Lídři včetně Martina Kupky (ODS) si obuli tenisky, sedli na kola, lodě a do ikonického retro autobusu Škoda 706 RTO. Cíl? Dostat se co nejblíže k lidem.
„Chci projet střední Čechy křížem krážem,“ říká Kupka, který v kampani staví na kombinaci nostalgie a osobního kontaktu. A nejde o výjimku – podobný plán mají i další kandidáti napříč republikou.
Premiér Petr Fiala zase přichází s něčím, co tu prý ještě nebylo – sérií otevřených diskuzních večerů. „Je to příležitost opravdu naslouchat,“ tvrdí Kupka. Právě tahle „tváří v tvář“ strategie má Spolu pomoci zlomit volební stagnaci.
Ale bude to stačit?